Dostosuj wygląd platformy do swoich potrzeb i buduj swój wizerunek
Nowoczesny, wpisujący się w najnowsze trendy interfejs aplikacji sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Dzięki elastyczności w budowie platformy Comarch B2B będziesz w stanie zmodyfikować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, dostosujesz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji nowego, spersonalizowanego wyglądu. Dodatkowo, możliwość wyboru różnych widoków produktów: listy bądź kafelków, uprzyjemni i usprawni czas spędzony na platformie. |
Indywidualizuj swoją ofertę i ułatwiaj kontrahentom współpracę
Przydzielaj konkretne uprawnienia określonym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową i promocyjną. Używaj wiele jednostek miary i wysokiej jakości zdjęć, aby zwiększyć atrakcyjność swojej oferty. Twórz przejrzyste drzewko produktowe i wpływaj na sprawniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoich produktach. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch B2B. System oszczędza Twój czas - nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych.
Bądź aktywny na rynkach zagranicznych
Comarch B2B posiada w standardzie 4 wersje językowe interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą ojczysty język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Do ich dyspozycji oddajemy: polski, angielski, niemiecki oraz francuski. Sprzedawaj w Polsce, w Europie i na całym świecie! Powiększaj swój zasięg i zdobywaj nowych odbiorców. |
Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania
Wprowadziliśmy funkcjonalność n-koszyków, dzięki której klienci kompletując zamówienie mogą dodawać towary do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają możliwość również składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!
Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji
Comarch B2B zadba o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli dostęp do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności i mogli w każdej chwili je wydrukować. Platforma B2B przypomni kontrahentom automatycznie o niezapłaconych dokumentach oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemami Comarch ERP Altum i Comarch ERP XL system automatycznie pobiera informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Dbaj o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj jego zaufanie. |
Skuteczne wyszukiwanie i intuicyjna nawigacja
Comarch B2B posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów i efektywnego filtrowania (wyszukiwania) produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Natomiast dzięki mechanizmowi tworzeniu zaawansowanych filtrów wyszukiwania, Klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie.