integracja z erp

Została udostępniona najnowsza wersja systemu Comarch Retail 2017.0.

Wersja 2017.0 to przede wszystkim nowe funkcjonalności w aplikacji Comarch Retail POS pozwalające obsłużyć wiele scenariuszy zachodzących podczas sprzedaży detalicznej. Pierwszą z kluczowych funkcji, które przygotowano dla Państwa jest możliwość wystawiania i obsługi dokumentów zamówień sprzedaży wraz z generowaniem faktur zaliczkowych. W systemie Comarch Retail POS będzie można realizować zamówienia złożone np. w e-sklepie czy też telefonicznie w centrali ze wskazaniem sklepu stacjonarnego jako punkt odbioru towaru. 

Kolejną nowością ułatwiającą prowadzenie sprzedaży detalicznej w systemie Comarch Retail POS jest obsługa promocji pakietowych. Rozszerzają one zakres możliwych do zdefiniowania rabatów dla Klientów. Dzięki tej funkcjonalności będzie można stosować m.in. następujące promocje:

  • kup 2 sztuki a 3 z tej samej grupy dostaniesz gratis,
  • za zakup co najmniej 3 sztuk artykułów  danego typu, 20% rabatu na wszystkie artykuły, a przy zakupie 4 sztuk 30% rabatu plus gratis,
  • przy zakupie dwóch konkretnych artykułów, wybrany artykuł 80% taniej.
Ponadto w najnowszej wersji systemu została dodana możliwość pobierania dokumentów handlowych wystawionych w innych oddziałach bądź w centrali. W przypadku gdy konieczne jest np. wystawienie faktury lub korekty do paragonu pochodzącego z innego sklepu, możliwe jest pobranie wskazanego dokumentu na stanowisko POS. 

Najnowsze funkcjonalności  w Comarch Retail POS:

  • Obsługa zamówień sprzedaży
  • Promocje pakietowe
  • Obsługa limitów kredytowych
  • Faktury zaliczkowe
  • Obsługa procesu wymiany
W celu poprawnej instalacji Comarch Retail w wersji 2017.0 konieczne jest posiadanie Comarch ERP Altum w wersji 2017.0 wraz z najnowszym QuickFixem. 

Pozostałe nasze strony