Została udostępniona najnowsza wersja systemu Comarch Retail 2017.0. Wersja 2017.0 to przede wszystkim nowe funkcjonalności w aplikacji Comarch Retail POS pozwalające obsłużyć wiele scenariuszy zachodzących podczas sprzedaży detalicznej. Pierwszą z kluczowych funkcji, które przygotowano dla Państwa jest możliwość wystawiania i obsługi dokumentów zamówień sprzedaży wraz z generowaniem faktur zaliczkowych. W systemie Comarch Retail POS będzie można realizować zamówienia złożone np. w e-sklepie czy też telefonicznie w centrali ze wskazaniem sklepu stacjonarnego jako punkt odbioru towaru. |
Kolejną nowością ułatwiającą prowadzenie sprzedaży detalicznej w systemie Comarch Retail POS jest obsługa promocji pakietowych. Rozszerzają one zakres możliwych do zdefiniowania rabatów dla Klientów. Dzięki tej funkcjonalności będzie można stosować m.in. następujące promocje:
- kup 2 sztuki a 3 z tej samej grupy dostaniesz gratis,
- za zakup co najmniej 3 sztuk artykułów danego typu, 20% rabatu na wszystkie artykuły, a przy zakupie 4 sztuk 30% rabatu plus gratis,
- przy zakupie dwóch konkretnych artykułów, wybrany artykuł 80% taniej.
Ponadto w najnowszej wersji systemu została dodana możliwość pobierania dokumentów handlowych wystawionych w innych oddziałach bądź w centrali. W przypadku gdy konieczne jest np. wystawienie faktury lub korekty do paragonu pochodzącego z innego sklepu, możliwe jest pobranie wskazanego dokumentu na stanowisko POS. |
Najnowsze funkcjonalności w Comarch Retail POS:
- Obsługa zamówień sprzedaży
- Promocje pakietowe
- Obsługa limitów kredytowych
- Faktury zaliczkowe
- Obsługa procesu wymiany
W celu poprawnej instalacji Comarch Retail w wersji 2017.0 konieczne jest posiadanie Comarch ERP Altum w wersji 2017.0 wraz z najnowszym QuickFixem. |