Comarch Retail to platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.

Zanim jednak klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, czy internetowym) należy zidentyfikować popyt na towary, które chcemy mieć w ofercie, a następie zaplanować pokrycie go odpowiednim łańcuchem dostaw. Twoi pracownicy powinni wykonywać tylko te zadania, których nie jest w stanie zautomatyzować system, dlatego też ważną cechą naszej platformy są wbudowane narzędzia automatyzacji procesów Business Process Management oraz zaawansowane mechanizmy Business Intelligence pozwalające przeanalizować z jednej strony kondycję całego przedsiębiorstwa, jak również sprzedaż pojedynczego sklepu.

Comarch Omnichannel Sales

  • omnichannelnowoczesna, skalowalna architektura i gotowe rozwiązania technologiczne dla wszystkich kanałów elektronicznych;
  • rozwiązanie umożliwiające rozpoznanie Klienta niezależnie od wybranego kanału;
  • rozwiązanie, które w oparciu o integrację kanałów, zagwarantuje spójne i płynne doświadczenia zakupowe;
  • odpowiedzialność za elektroniczne punkty styku z klientem, które przestają być skupione w oddzielnym pionie firmy, a stają się integralną częścią wszystkich procesów operacyjnych, w tym procesów logistyki, zarządzania cenami, promocjami oraz obsługi klienta;
  • technologia, która łączy istniejące źródła informacji o transakcjach i kliencie z kanałów tradycyjnych z tymi samymi informacjami z kanałów elektronicznych, zapewniając Klientowi spójną obsługę niezależnie od wybranego w danym momencie punktu styku.

Business Intelligence

Firmy handlowe zbierają coraz większe ilości informacji, a ich gromadzenie, strukturyzacja oraz analiza staje się bardzo wymagająca. Wsparciem w tym zakresie są narzędzia Business Intelligence, które umożliwiają przekształcenie danych w wartościową informację, pozwalającą wyciągać odpowiednie wnioski w kluczowych procesach firmy.

Business Intelligence stanowi integralną cześć platformy Comarch Retail zapewniającą pełny, szybki oraz czytelny wgląd w sytuację przedsiębiorstwa. Dzięki indywidualnie przygotowanym zestawom raportów oraz dashboardów zostaje usprawniony proces podejmowania decyzji na różnych szczeblach organizacji. a automatyzowanie procesów na podstawie otrzymanych danych możliwe jest bezpośrednio z interfejsu systemu. 

Business Process Management 

Nowoczesne przedsiębiorstwa funkcjonują w oparciu o procesy, wypracowane w toku wieloletniego doświadczenia. Na sukces niejednej firmy wpływ miało właściwe opracowanie i dostosowanie sposobu działania do specyfiki branży oraz wdrożenie najlepszych praktyk pozwalających uzyskać przewagę konkurencyjną. System Comarch Retail wyposażony został w specjalistyczne narzędzie Business Process Management umożliwiające zamodelowanie i pełne bądź częściowe zautomatyzowanie autorskich procesów danego przedsiębiorstwa.

Pozostałe nasze strony